Serwis

Kontakt z oddziałem

Zapraszamy do korzystania z autoryzowanego serwisu marki New Holland. Wykwalifikowana kadra zapewnia szybkie i skuteczne usługi. Dla Państwa wygody proponujemy naprawy  z dojazdem do klienta lub transport firmową lawetą do jednego z naszych trzech punktów serwisowych.
Nasza oferta obejmuje profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny maszyn. Naprawy przeprowadzamy szybko i dokładnie, co pozwala naszym Klientom na zachowanie ciągłości pracy.


Zaufaj naszemu doświadczeniu!


Działamy na rynku od ponad 30 lat, naprawiliśmy tysiące maszyn, ciągników, kombajnów. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych!

Zadbany o nie tylko o New Holland Agriculture, ale również o inne marki jak: Massey Fergusson, Kramer, Claas, Challenger, Case, John Deere, Deutz-Fahr, Lovol, Faresin, MultiOne, Waycor, Weidemann, Bobcat, Stoll, MX, Quicke, Hydramet, McHale, Maschio Gaspardo, Monosem, Berthoud, Krukowiak, Bergmann, Jeantil, Samasz, Gregoire-Besson, Faresin, tolmet, Lucas, Metaltech, Mandam, Agrisem, Cynkomet, Expom, Unia, Meprozet, Metal Fach, Sulky, Sky, Goweil, Lemken, Rabe, Capello, Kemper, Unia, SaMasz, Kuhn, PoM, Ferrari, Wielton, Cargo, Berti, Pronar, Krukowiak, Weidemann, Expom i inne.

filtry_ciągnik_serwis_1

Zgłoszenie serwisowe

Prześlij zapytanie, oddzwonimy.
Dla przyśpieszenia procedury warto zawrzeć w zgłoszeniu informacje o maszynie -> numer fabryczny, producent, model, wersja bądź wydanie oraz rok produkcji maszyny.

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne ROLSERWIS S.A. (KRS 0000054293, NIP 774-000-49-90).
    2. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w następujących celach:
    a) opracowania oferty i nawiązania współpracy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    b) realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora w postaci przesyłania informacji handlowych i marketingowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z wyrażoną przez Ciebie zgodą na gruncie art. 398 ust. 1 Ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej.
    1. Posiada Pan/Pani prawo do:
    a) dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych – w zakresie danych osobowych przetwarzanych na podstawie umowy lub dobrowolnie podanych;
    b) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem – jeżeli przetwarzanie opiera się na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody;
    c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

    Pełna treść klauzuli znajduje się na stronie RODO Rolserwis [/acceptance] Rozwiń zgodę

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, takich jak adres e-mail i/lub numer telefonu przez Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne ROLSERWIS S.A. w celu przesyłania mi informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów, usług, promocji i wydarzeń związanych z naszą firmą. Zgoda obejmuje przesyłanie informacji za pośrednictwem:




    Zgoda jest dobrowolna i można ją wycofać w każdej chwili, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które odbyło się przed jej wyrażeniem.
    Wycofanie zgody jest możliwe poprzez:
    1. wysłanie SMS o treści "STOP" na numer 608136274
    2. kontakt z nami na adres e-mail: monika.makowska@rolserwis.pl


    Przeglądy gwarancyjne

    Oferujemy przeglądy ciągników rolniczych, kombajnów, pras oraz innych maszyn New Holland. Autoryzowany serwis zapewnia skuteczną i satysfakcjonującą współpracę.

    Przeglądy pogwarancyjne

    Zapewniamy przeglądy pogwarancyjne traktorów, kombajnów i innych maszyn  z branży rolniczej  takich producentów jak New Holland, Zetor, Case, Class, John Deere itp.

    Naprawy

    Nasi doświadczeni mechanicy wykonują naprawy ciągników, kombajnów, pras oraz innych maszyn rolniczych  w województwie mazowieckim, łódzkim, kujawsko-pomorskim oraz wielkopolskim. Dzięki doświadczeniu, dostępności  do części zamiennych i mobilności  naprawy odbywają się szybko i skutecznie.

    Usługa hamowania silników w ciągnikach rolniczych

    Dynamometr to sposób na weryfikację stanu silnika, układu paliwowego oraz układu przeniesienia napędu na wałek WOM. Pomiar daje nam również szczegółowe informacje o mocy i momencie obrotowym ciągnika. Gdy Twoja maszyna jest sprawna, kolejnym krokiem jaki możemy wykonać z wykorzystaniem hamowni jest modyfikacja i optymalizacja mocy i momentu.

    Przewidywany wzrost mocy to 10-15%, przy zachowaniu pełnej funkcjonalności układów i podzespołów.

    Usuwanie szkód komunikacyjnych maszyn rolniczych

    Miałeś wypadek, w którym ucierpiał Twój ciągnik lub inna maszyna?
    Pomożemy Ci w likwidacji szkody każdej maszyny rolniczej:

    • skompletujemy z Tobą dokumenty do likwidacji szkody,
    • oszacujemy jej wielkość,
    • ustalimy koszty z ubezpieczycielem,
    • naprawimy uszkodzoną maszynę,
    • rozliczymy szkodę bezgotówkowo z zakładem ubezpieczeń.

    Wymiana i montaż szyb

    Szeroki wybór szyb  hartowanych płaskich, giętych i sferycznych do kabin ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych i ładowarek.

    Planujesz zakup używanego ciągnika?

    Nie kupuj kota w worku

    Zweryfikujemy stan maszyny razem z Tobą.

    Profesjonalna karta kontrolna wraz z specjalistycznymi narzędziami (hamowania, EST, Datar) w rękach doświadczonego mechanika pozwoli Ci uniknąć zbędnych wydatków po zakupie.

    GWARANCJA SPRAWNOŚCI DZIAŁANIA
    Program Przedłużonej Gwarancji Producenta na takich samych warunkach jak w pierwszym roku, który umożliwia rozszerzenie i dalsze przedłużenie standardowej gwarancji do maksymalnie 6 (1+5) lat. Dzięki gwarancji sprawności działania masz pewność, że wszystkie ewentualne awarie zostaną profesjonalnie usunięte przez wyspecjalizowanych techników dealera New Holland, a Ty nie będziesz musiał płacić za nic więcej, utrzymując koszty eksploatacji pod kontrolą.

    KONTROLA PRZED SEZONEM
    Wykonywany przez techników, zgodnie z oficjalną listą kontrolną producenta, przegląd roczny obejmuje ponad 100 punktów kontrolnych. Stosując się do wskazówek dealera można utrzymać maszynę w dobrej kondycji, zapobiegając niepożądanym przestojom w sezonie. Przegląd zalecany jest raz w roku w najbardziej dogodnym dla użytkownika terminie, a po kontroli można podjąć decyzję o przystąpieniu lub nie do zalecanych napraw.

    USŁUGI POŁĄCZONE
    New Holland FieldOps™ to portal telematyczny pozwalający pozostać w stałej łączności ze swoim wyposażeniem z zacisza własnego biura. Dzięki New Holland FieldOps™ możesz wysyłać i odbierać informacje w czasie rzeczywistym z podłączonego wyposażenia, monitorować lokalizacje i wykorzystanie floty, zarządzać operacjami rolnictwa precyzyjnego, uzyskać zdalne wsparcie dealera 24/7, rejestrować parametry i dane maszyn, zarządzać okresami konserwacji maszyn i wiele więcej.

    Dzięki systemowi New Holland FieldOps™ wyspecjalizowani technicy firmy New Holland pracujący w dyspozytorni, zdalnie monitorują podłączone maszyny, pobierają dane i analizują określone kody usterki, wdrażając potrzebne rozwiązania i zapobiegając ewentualnym awariom jeszcze przed ich wystąpieniem. Kiedy usterka zostanie wykryta i zidentyfikowana, system sam proaktywnie powiadamia dealera o wymaganych działaniach naprawczych, tak aby mógł on natychmiast zorganizować pomoc w terenie lub zdalnie. A pracy nie będzie trzeba przerywać.

    WSPARCIE UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI DZIAŁANIA 48H
    W szczycie sezonu nasi eksperci wsparcia sprawności działania są gotowi do wsparcia 24/7, gdy tylko Twoje zgłoszenie o pomoc zostanie zarejestrowane. Wraz z dealerem New Holland robimy wszystko, co możliwe, aby zapewnić jak najszybsze i najskuteczniejsze wsparcie, aż do momentu, gdy niedogodność zostanie naprawiona, a Ty wrócisz na swoje pole! Jeśli maszyna nie wróci do pracy w ciągu 48 godzin, dostarczamy maszynę zastępczą lub alternatywne rozwiązanie.

    USŁUGA UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI DZIAŁANIA
    Opracowany przez firmę New Holland, aby ułatwić użytkownikowi zarządzanie długoterminową rutynową konserwacją, program Usługa Sprawności Działania to nowy, profesjonalny i elastyczny program planowej konserwacji Planowa konserwacja jest kluczowym czynnikiem pozwalającym utrzymać wyposażenie w dobrym stanie, maksymalizując jego wydajność i czas pracy poprzez planowe operacje przeprowadzane przez profesjonalnych techników dealera New Holland, przy użyciu wyłącznie oryginalnych części i środków smarnych, zgodnie z normami producenta.

    GWARANCJA SPRAWNOŚCI DZIAŁANIA
    Program Przedłużonej Gwarancji Producenta na takich samych warunkach jak w pierwszym roku, który umożliwia rozszerzenie i dalsze przedłużenie standardowej gwarancji do maksymalnie 6 (1+5) lat. Dzięki gwarancji sprawności działania masz pewność, że wszystkie ewentualne awarie zostaną profesjonalnie usunięte przez wyspecjalizowanych techników dealera New Holland, a Ty nie będziesz musiał płacić za nic więcej, utrzymując koszty eksploatacji pod kontrolą.

    KONTROLA PRZED SEZONEM
    Wykonywany przez techników dealerów New Holland, zgodnie z oficjalną listą kontrolną producenta, przegląd roczny obejmuje ponad 100 punktów kontrolnych. Stosując się do wskazówek dealera można utrzymać maszynę w dobrej kondycji, zapobiegając niepożądanym przestojom w sezonie. Przegląd zalecany jest raz w roku w najbardziej dogodnym dla użytkownika terminie, a po kontroli można podjąć decyzję o przystąpieniu lub nie do zalecanych napraw.

    USŁUGI POŁĄCZONE
    New Holland FieldOps™ to portal telematyczny pozwalający pozostać w stałej łączności ze swoim wyposażeniem z zacisza własnego biura. Dzięki New Holland FieldOps™ możesz wysyłać i odbierać informacje w czasie rzeczywistym z podłączonego wyposażenia, monitorować lokalizacje i wykorzystanie floty, zarządzać operacjami rolnictwa precyzyjnego, uzyskać zdalne wsparcie dealera 24/7, rejestrować parametry i dane maszyn, zarządzać okresami konserwacji maszyn i wiele więcej.

    Dzięki systemowi New Holland FieldOps™ wyspecjalizowani technicy firmy New Holland pracujący w dyspozytorni, zdalnie monitorują podłączone maszyny, pobierają dane i analizują określone kody usterki, wdrażając potrzebne rozwiązania i zapobiegając ewentualnym awariom jeszcze przed ich wystąpieniem. Kiedy usterka zostanie wykryta i zidentyfikowana, system sam proaktywnie powiadamia dealera o wymaganych działaniach naprawczych, tak aby mógł on natychmiast zorganizować pomoc w terenie lub zdalnie. A pracy nie będzie trzeba przerywać.

    WSPARCIE UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI DZIAŁANIA 48H
    W szczycie sezonu nasi eksperci wsparcia sprawności działania są gotowi do wsparcia 24/7, gdy tylko Twoje zgłoszenie o pomoc zostanie zarejestrowane. Wraz z dealerem New Holland robimy wszystko, co możliwe, aby zapewnić jak najszybsze i najskuteczniejsze wsparcie, aż do momentu, gdy niedogodność zostanie naprawiona, a Ty wrócisz na swoje pole!

    Jeśli maszyna nie wróci do pracy w ciągu 48 godzin, dostarczamy maszynę zastępczą lub alternatywne rozwiązanie.

    Sprawdź dane kontaktowe dla Twojego regionu
    Przejdź do kontaktu
    ZAMKNIJ