Zapraszamy do korzystania z autoryzowanego serwisu marki New Holland. Wykwalifikowana kadra zapewnia szybkie i skuteczne usługi. Dla Państwa wygody proponujemy naprawy z dojazdem do klienta lub transport firmową lawetą do jednego z naszych trzech punktów serwisowych.
Nasza oferta obejmuje profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny maszyn. Naprawy przeprowadzamy szybko i dokładnie, co pozwala naszym Klientom na zachowanie ciągłości pracy.
Działamy na rynku od ponad 30 lat, naprawiliśmy tysiące maszyn, ciągników, kombajnów. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych!
Zadbany o nie tylko o New Holland Agriculture, ale również o inne marki jak: Massey Fergusson, Kramer, Claas, Challenger, Case, John Deere, Deutz-Fahr, Lovol, Faresin, MultiOne, Waycor, Weidemann, Bobcat, Stoll, MX, Quicke, Hydramet, McHale, Maschio Gaspardo, Monosem, Berthoud, Krukowiak, Bergmann, Jeantil, Samasz, Gregoire-Besson, Faresin, tolmet, Lucas, Metaltech, Mandam, Agrisem, Cynkomet, Expom, Unia, Meprozet, Metal Fach, Sulky, Sky, Goweil, Lemken, Rabe, Capello, Kemper, Unia, SaMasz, Kuhn, PoM, Ferrari, Wielton, Cargo, Berti, Pronar, Krukowiak, Weidemann, Expom i inne.
Oferujemy przeglądy ciągników rolniczych, kombajnów, pras oraz innych maszyn New Holland. Autoryzowany serwis zapewnia skuteczną i satysfakcjonującą współpracę.
Zapewniamy przeglądy pogwarancyjne traktorów, kombajnów i innych maszyn z branży rolniczej takich producentów jak New Holland, Zetor, Case, Class, John Deere itp.
Nasi doświadczeni mechanicy wykonują naprawy ciągników, kombajnów, pras oraz innych maszyn rolniczych w województwie mazowieckim, łódzkim, kujawsko-pomorskim oraz wielkopolskim. Dzięki doświadczeniu, dostępności do części zamiennych i mobilności naprawy odbywają się szybko i skutecznie.
Dynamometr to sposób na weryfikację stanu silnika, układu paliwowego oraz układu przeniesienia napędu na wałek WOM. Pomiar daje nam również szczegółowe informacje o mocy i momencie obrotowym ciągnika. Gdy Twoja maszyna jest sprawna, kolejnym krokiem jaki możemy wykonać z wykorzystaniem hamowni jest modyfikacja i optymalizacja mocy i momentu.
Przewidywany wzrost mocy to 10-15%, przy zachowaniu pełnej funkcjonalności układów i podzespołów.
Miałeś wypadek, w którym ucierpiał Twój ciągnik lub inna maszyna?
Pomożemy Ci w likwidacji szkody każdej maszyny rolniczej:
Szeroki wybór szyb hartowanych płaskich, giętych i sferycznych do kabin ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych i ładowarek.
Zweryfikujemy stan maszyny razem z Tobą.
Profesjonalna karta kontrolna wraz z specjalistycznymi narzędziami (hamowania, EST, Datar) w rękach doświadczonego mechanika pozwoli Ci uniknąć zbędnych wydatków po zakupie.
GWARANCJA SPRAWNOŚCI DZIAŁANIA
Program Przedłużonej Gwarancji Producenta na takich samych warunkach jak w pierwszym roku, który umożliwia rozszerzenie i dalsze przedłużenie standardowej gwarancji do maksymalnie 6 (1+5) lat. Dzięki gwarancji sprawności działania masz pewność, że wszystkie ewentualne awarie zostaną profesjonalnie usunięte przez wyspecjalizowanych techników dealera New Holland, a Ty nie będziesz musiał płacić za nic więcej, utrzymując koszty eksploatacji pod kontrolą.
KONTROLA PRZED SEZONEM
Wykonywany przez techników, zgodnie z oficjalną listą kontrolną producenta, przegląd roczny obejmuje ponad 100 punktów kontrolnych. Stosując się do wskazówek dealera można utrzymać maszynę w dobrej kondycji, zapobiegając niepożądanym przestojom w sezonie. Przegląd zalecany jest raz w roku w najbardziej dogodnym dla użytkownika terminie, a po kontroli można podjąć decyzję o przystąpieniu lub nie do zalecanych napraw.
USŁUGI POŁĄCZONE
New Holland FieldOps™ to portal telematyczny pozwalający pozostać w stałej łączności ze swoim wyposażeniem z zacisza własnego biura. Dzięki New Holland FieldOps™ możesz wysyłać i odbierać informacje w czasie rzeczywistym z podłączonego wyposażenia, monitorować lokalizacje i wykorzystanie floty, zarządzać operacjami rolnictwa precyzyjnego, uzyskać zdalne wsparcie dealera 24/7, rejestrować parametry i dane maszyn, zarządzać okresami konserwacji maszyn i wiele więcej.
Dzięki systemowi New Holland FieldOps™ wyspecjalizowani technicy firmy New Holland pracujący w dyspozytorni, zdalnie monitorują podłączone maszyny, pobierają dane i analizują określone kody usterki, wdrażając potrzebne rozwiązania i zapobiegając ewentualnym awariom jeszcze przed ich wystąpieniem. Kiedy usterka zostanie wykryta i zidentyfikowana, system sam proaktywnie powiadamia dealera o wymaganych działaniach naprawczych, tak aby mógł on natychmiast zorganizować pomoc w terenie lub zdalnie. A pracy nie będzie trzeba przerywać.
WSPARCIE UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI DZIAŁANIA 48H
W szczycie sezonu nasi eksperci wsparcia sprawności działania są gotowi do wsparcia 24/7, gdy tylko Twoje zgłoszenie o pomoc zostanie zarejestrowane. Wraz z dealerem New Holland robimy wszystko, co możliwe, aby zapewnić jak najszybsze i najskuteczniejsze wsparcie, aż do momentu, gdy niedogodność zostanie naprawiona, a Ty wrócisz na swoje pole! Jeśli maszyna nie wróci do pracy w ciągu 48 godzin, dostarczamy maszynę zastępczą lub alternatywne rozwiązanie.
USŁUGA UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI DZIAŁANIA
Opracowany przez firmę New Holland, aby ułatwić użytkownikowi zarządzanie długoterminową rutynową konserwacją, program Usługa Sprawności Działania to nowy, profesjonalny i elastyczny program planowej konserwacji Planowa konserwacja jest kluczowym czynnikiem pozwalającym utrzymać wyposażenie w dobrym stanie, maksymalizując jego wydajność i czas pracy poprzez planowe operacje przeprowadzane przez profesjonalnych techników dealera New Holland, przy użyciu wyłącznie oryginalnych części i środków smarnych, zgodnie z normami producenta.
GWARANCJA SPRAWNOŚCI DZIAŁANIA
Program Przedłużonej Gwarancji Producenta na takich samych warunkach jak w pierwszym roku, który umożliwia rozszerzenie i dalsze przedłużenie standardowej gwarancji do maksymalnie 6 (1+5) lat. Dzięki gwarancji sprawności działania masz pewność, że wszystkie ewentualne awarie zostaną profesjonalnie usunięte przez wyspecjalizowanych techników dealera New Holland, a Ty nie będziesz musiał płacić za nic więcej, utrzymując koszty eksploatacji pod kontrolą.
KONTROLA PRZED SEZONEM
Wykonywany przez techników dealerów New Holland, zgodnie z oficjalną listą kontrolną producenta, przegląd roczny obejmuje ponad 100 punktów kontrolnych. Stosując się do wskazówek dealera można utrzymać maszynę w dobrej kondycji, zapobiegając niepożądanym przestojom w sezonie. Przegląd zalecany jest raz w roku w najbardziej dogodnym dla użytkownika terminie, a po kontroli można podjąć decyzję o przystąpieniu lub nie do zalecanych napraw.
USŁUGI POŁĄCZONE
New Holland FieldOps™ to portal telematyczny pozwalający pozostać w stałej łączności ze swoim wyposażeniem z zacisza własnego biura. Dzięki New Holland FieldOps™ możesz wysyłać i odbierać informacje w czasie rzeczywistym z podłączonego wyposażenia, monitorować lokalizacje i wykorzystanie floty, zarządzać operacjami rolnictwa precyzyjnego, uzyskać zdalne wsparcie dealera 24/7, rejestrować parametry i dane maszyn, zarządzać okresami konserwacji maszyn i wiele więcej.
Dzięki systemowi New Holland FieldOps™ wyspecjalizowani technicy firmy New Holland pracujący w dyspozytorni, zdalnie monitorują podłączone maszyny, pobierają dane i analizują określone kody usterki, wdrażając potrzebne rozwiązania i zapobiegając ewentualnym awariom jeszcze przed ich wystąpieniem. Kiedy usterka zostanie wykryta i zidentyfikowana, system sam proaktywnie powiadamia dealera o wymaganych działaniach naprawczych, tak aby mógł on natychmiast zorganizować pomoc w terenie lub zdalnie. A pracy nie będzie trzeba przerywać.
WSPARCIE UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI DZIAŁANIA 48H
W szczycie sezonu nasi eksperci wsparcia sprawności działania są gotowi do wsparcia 24/7, gdy tylko Twoje zgłoszenie o pomoc zostanie zarejestrowane. Wraz z dealerem New Holland robimy wszystko, co możliwe, aby zapewnić jak najszybsze i najskuteczniejsze wsparcie, aż do momentu, gdy niedogodność zostanie naprawiona, a Ty wrócisz na swoje pole!
Jeśli maszyna nie wróci do pracy w ciągu 48 godzin, dostarczamy maszynę zastępczą lub alternatywne rozwiązanie.